Pla d’Educació Digital de Catalunya

El proper dilluns, dia 15 de març, es farà el lliurament dels ordinadors en préstec dels alumnes que ho desitgin com a darrera fase del desplegament del Pla Digital. A partir d’aquest dia, es dissenyaran les activitats d’aula comptant que tots els alumnes de 3r i 4t disposen d’un portàtil per al seguiment de les classes .

Informació del Pla d’Educació Digital de Catalunya

Durant aquest curs 2020-2021, els centres públics dependents del Departament d’Educació rebran ordinadors portàtils que posaran a disposició de tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i CFGM, així com de l’alumnat de 5è i 6è de primària, 1r i 2n d’ESO i CFGS que no disposi d’ordinador a les seves llars.

El Departament d’Educació proporcionarà també equips de connectivitat MiFi a tots els centres públics i concertats, destinats a l’alumnat que no disposi de connexió a Internet a la seva llar. L’estimació inicial del nombre d’alumnes que requeriran aquests dispositius es va fer a partir de les dades recollides al qüestionari realitzat el passat mes de juliol.

El Departament d’Educació posarà en marxa un sistema d’identificació digital que assignarà a cada alumne/a un identificador únic i una contrasenya a partir de les dades existents al Registre d’alumnes de Catalunya (RALC).

Per a més informació podeu consultar la presentació del Pla