L’Hipàtia amb Ucraïna

Des del passat dia14, i fins demà dia 25, l’Hipàtia està recollint material per enviar a Ucraïna.

Els alumnes de 3r ESO s’han organitzat per crear la campanya de recollida, inclosa dins la campanya general que està fent l’ajuntament de la localitat:

S’està recollint tot tipus de material: bolquers, apòsits, guants de làtex, galetes, llet, conserves, mantes, tovalloles, raspalls de dents, etc. Qui vulgui ajudar encara pot portar material com aquest, o similar, fins el proper divendres i deixar-lo a la capsa que es pot trobar a l’entrada de l’institut.

Des d’aquí volem agrair, i molt, la implicació de l’alumnat de l’institut en aquesta tasca, així com també la inestimable aportació de l’AMPA, que ha estat clau, i de les famílies que a nivell individual han fet les seves aportacions.