Inici del nou curs 2021/22 a l’Hipàtia

Després d’unes merescudes vacances el passat dia 13 de setembre es va iniciar a l’institut un nou curs escolar, l’onzè en la història del centre. A les 9 del matí va arribar el nou alumnat de primer curs que va ser rebut cordialment pel professorat. A partir de les 11 hores ho van fer la resta dels cursos.

Prèviament al dia 13, el passat dijous dia 9, es va fer al pati de l’institut la reunió inicial del curs amb els pares i mares del nou alumnat. El proper dia 20 de setembre es duran a terme les reunions amb les famílies dels alumnes de la resta dels cursos.

Us deixem imatges dels dos moments indicats tot desitjant per a tothom un molt bon curs 2021/22 a l’Hipàtia!