Dia de la Pau i no violència

Dimecres dia 30 de gener l’Hipàtia en pes es va afegir a la celebració d’aquesta diada. A mig matí tots plegats vam anar a l’Aliança i vam fer la nostra petita aportació. Els alumnes , sobretot de 2n i 4t, tot i que també de 1r i  3r, ajudats  i dirigits per les seves professores d’educació física i ´música ens van ensenyar la feina feta amb molta il·lusió. Les classes, amb un ordre .exemplar ,van anar desfilant  a l’escenari  i  tots nosaltres vam poder gaudir amb els seus balls i cançons.

Cal fer esment de la decoració que vestia l’escenari i  que ha estat feta per a l’ocasió des de l’assignatura de visual i plàstica. Gràcies Cristina i també  Carme i  Bego, les tres  professores que  encomanen la seva passió artística al nostre alumnat. Actes com aquest són necessaris per fer-los reflexonar i créixer com a persones. Gràcies a tots i  a preparar la propera actuació.