Delegats i delegades en marxa!

En aquest curs tant estrany i on hem hagut d’adaptar tantes coses al context actual de pandèmia, també s’han adaptat les trobades amb els representants d’alumnes de l’institut, i finalment, la setmana passada es van poder trobar al pati tots els alumnes que van sortir escollits de cada grup classe per poder definir els objectius de treball d’aquest curs.

Puntuals, des de 1r a 4t, tots les grups van poder transmetre les inquietuds de les primeres setmanes de curs, vam poder valorar les oportunitats, mancances i reptes d’aquest 20-21 i se’ls va felicitar per l’actitud i l’exemple que estaven donant.

La trobada també va servir per a que pogués venir el professor d’STEM, Jorge González, a explicar-los la propera Jornada de la Ciència que celebrarem el dia 18 de novembre. L’alumnat va poder conèixer de la mà d’un dels organitzadors els objectius de la Setmana de la Ciència i els eixos de les activitats del proper dimecres. També van poder descobrir com alguns cursos ja havien començat a preparar les activitats i van compartir l’experiència del curs passat amb els alumnes de 1r, nous al centre.

De fet, un dels objectius de les trobades entre els alumnes de diferents cursos és poder compartir experiències, aprenentatges i impulsar-se mútuament per intentar millorar el dia a dia del nostre institut. I aquest any, més que mai, tot i les distàncies que hem de mantenir, és el moment de sentir-nos més a prop els uns als altres. Gràcies per la vostra feina nois i noies!