Comencem el curs i anem a la Biblioteca

Aquesta primera setmana de curs l’hem aprofitat per oferir als alumnes de 1r de 2n d’ESO dues activitats a la biblioteca Ca n’Oliveres de Lliçà d’Amunt.

Amb els alumnes de 1r  se’ls ha explicat el funcionament de la biblioteca del poble, les seves activitats i com cercar informació sempre que ells la necessitin. És una presentació i alhora convit a seguir utilitzant aquest servei tant útil i necessari com és la Biblioteca Municipal.

Els alumnes de 2n d’ESO van tenir la sort d’aprofitar-se d’una activitat ben diferent i alhora enriquidora: L’impuls per la lectura, en la qual una gran professional acompanyada de la seva guitarra, com si d’un trobador es tractés, els anava endinsant en diferents històries de llibres interessants, alguns dels quals van despertar tant interès que de ben segur esdevindran les seves futures lectures. Moltes gràcies a la Carol Von Arend per la seva professionalitat i per saber captar l’atenció d’aquesta jovenalla que tots sabem no és cosa fàcil.