Bones vacances, hipatians!

Acabem el curs 2019-20 i no ho podem fer veient-nos les cares, fent abraçades ni petons de bons desitjos…

Han estat uns mesos difícils i diferents, en què famílies, alumnes, professors i personal PAS hem fet un gran esforç per estar a prop en la distància des de les nostres coses. Han estat moments difícils en què molts dels nostres alumnes han treballat molt i no han deixat de banda el seu procés d’aprenentatge que els farà ser ciutadans crítics, lliures, autònoms i responsables.

Per aquesta raó, avui, que donem per acabada l’activitat lectiva del centre, volem compartir amb tots vosaltres algunes mostres d’aquesta feina ben feta, només és una pinzellada, però que dóna color a unes setmanes que no sempre han estat cromàtiques.

Us convidem a visitar i gaudir d’aquest recull.