4t ESO – VIATGE MENORCA 2022

Divendres 10 de juny l’expedició de Menorca VI 4t d’ESO, Institut Hipàtia d’Alexandria, va aterrar a l’aeroport de BCN ben arribada des de Maó.

Després d’aquests anys de pandèmia, reincorporar les sortides i viatges ajuda més que mai a enriquir-nos culturalment i socialment, a descobrir  nous llocs i a crear vincles que quedaran en el memòria per sempre més. Aquest 2022 ha estat la sisena vegada que INS Hipàtia ha anat a Menorca amb l’alumnat de 4t ESO a gaudir del viatge de fi d’estudis.

Hem estat instal·lats al campament de Biniparraitx, al sud-est de l’illa, on l’entorn natural amb pins, oliveres, els límits de paret seca, les instal·lacions esportives i el fet de dormir en tendes l’ha fet un lloc únic i meravellós. A més, el fet d’haver coincidit amb l’alumnat de 4t ESO d’un altre institut ens ha permès compartir algunes de les activitats.

Dilluns dia 6 iniciàvem el viatge ben puntuals i just aterrats vàrem fer la descoberta de Maó, a partir de la Gimcana cultural fotogràfica distribuïda en petits grups. Altres indrets com Sa cova d’en Colom o el barranc i la platja de Binigaus també van ser visitats durant aquest primer dia a l’illa.

Durant la resta de l’estada hem conegut el parc natural d’Es Grau (remant amb caic) o cales tan encantadores com la Macarella, la Macarelleta o la d’en Turqueta. Tampoc podem oblidar la passejada per Ciutadella, la visita a les pedreres de s’Hostal de pedra de marès, la granja de vaques de Subaida o les explicacions d’en Xavi del Teatre Principal de Maó.

Idò! han resultat 5 dies de noves experiències viscudes intensament i que per sempre més quedaran en el nostre record.

Ens fa molta il·lusió poder compartir-vos fotos de les diverses jornades!