Sol·licitem el batxillerat

L’Hipàtia ha fet 5 anys. Durant aquest temps hem engegat nombrosos projectes amb l’objectiu de dotar al nostre alumnat de la millor qualitat educativa. Però és cert que com a claustre entenem que el nostre projecte educatiu és molt ambiciós i troba a faltar un batxillerat amb el què entenem que podríem acabar la nostra feina, en una línia educativa de rigor, de valors profunds i de visió de futur. Per aquesta raó hem fet arribar el següent document al Departament d’Ensenyament, al govern de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt i a tots els grups de l’oposició. Tan de bo ho tinguin en compte en el disseny del mapa escolar del nostre municipi.

Lourdes Pérez Pereira