Resultats a les eleccions al Consell Escolar

Aquest matí, puntuals a les 11:45, la Mesa electoral del sector de l’alumnat constituïda per la Directora i presidenta del Consell Escolar, Lourdes Pérez, l’alumne secretari Miguel Zambrana i l’alumna vocal Yaiza Andrade han passat per les aules perquè tot l’alumnat del centre pogués exercir el seu dret de vot. S’ha passat per tots els grups classe i sense incidències, i han votat.

2

Les dues candidates que a partir d’ara han entrat a representar l’alumnat són l’Elsa Curado de 4t i la Núria Sañé de 1r. Com que dos dels tres alumnes són de 4t, el curs que ve, la Paula Rodríguez i l’Àlex Rodríguez de 2n, entraran automàticament en el seu lloc. Moltes felicitats a tots!

Pel sector del professorat, ahir dilluns a la tarda, en un claustre extraordinari, el professorat de l’institut va escollir els seus representants per al Consell Escolar.

Els professors que s’afegeixen són la Begoña Gutíerrez, la Carme Solé i en Joan Rabat.

3