L’AMPA dota al Laboratori de Ciències amb 6 noves lupes binoculars i 6 nous microscopis

L’AMPA de l’Hipàtia d’Alexandria ha dotat al Laboratori de Ciències amb 6 noves lupes binoculars de 20x i 40x augments en llum transmesa i incident i 6 nous microscopis òptics de 40x, 100x, 400x i 1000x augments.

Aquests nous aparells òptics se sumen als que ja tenia el laboratori per permetre que cada alumne disposi individualment d’un instrument per a la realització de les pràctiques de laboratori. Això és d’enorme importància per que els alumnes no perdin el temps esperant a que el seu company acabi les observacions. D’aquesta manera, els alumnes aprofiten al màxim les observacions de les preparacions tot aprenent les estructures observables i millorant la seva capacitat d’observació, anàlisi i descripció.

ampa_micros

Des de mitjans del primer trimestre els alumnes de 1r i 3r d’ESO han pogut gaudir de forma ocasional d’aquest nou instrumental en l’observació de les característiques texturals de diversos tipus de sediment i de roques, però és en aquest segon trimestre que utilitzaran les lupes binoculars i els microscopis de forma constant i generalitzada en l’observació de preparacions microscòpiques de bacteris, protozous, algues microscòpiques i fongs, així com els detalls d’estructures macroscòpiques de plantes i animals.

microscopis1