Festa del Solstici d’Hivern

Després d’un parèntesi massa llarg, el dimarts 20 de desembre hem celebrat al Teatre L’Aliança l’entrada al Solstici d’Hivern. L’Àmbit d’Expressió ha preparat una jornada amb diferents propostes: la projecció d’imatges d’activitats portades a terme durant el 1r trimestre, recull gràfic de la història de l’Institut, recitat de poemes, interpretació de temes musicals per part de l’alumnat de l’optativa de Conjunt instrumental de 2n i 3r d’ESO i de la matèria de Música de 4t d’ESO i les coreografies de cada grup-classe. També s’han premiat amb l’Hipàtia d’Or a 4t B i amb el d’Argent a 4t A en la combinada de coreografia i guarniment d’aula.

Lucia Madero – Recitat

Ariadna Prat – Recitat