Donem el tret de sortida a la Festa de Comiat!

Benvolguts i benvolgudes:

Us recordem que el proper dissabte 17 de juny tenim festa grossa, una ocasió perfecta per retrobar-nos i recordar vivències compartides.

La festa començarà a les 19 hores a la Plaça Catalunya. Primer tindrà lloc un acte més institucional on representants de tota la comunitat educativa de l’Hipàtia faran parlaments i, posteriorment, gaudirem de la part més festiva del Comiat amb actuacions d’exalumnes i el concert final amenitzat per Police Line.

El nostre lema sempre ha estat: “A l’Hipàtia, l’institut som la gent”. Així ho sentim. L’essència de l’Hipàtia està formada per un trosset de totes i cadascuna de les persones que han format part del projecte. I és per això que volem homenatjar a tot l’alumnat que ha passat pel nostre centre i aprofitar l’avinentesa per tornar a agrair als nois i noies i les seves famílies la confiança depositada en nosaltres. Gràcies, gràcies i més gràcies.

Estigueu atents a les nostres xarxes. A partir de dilluns 12 de juny fins el dissabte 17 publicarem cada dia vídeos amb què recordarem cadascuna de les promocions de l’Hipàtia:

I perquè aneu obrint boca, aquí us deixem uns emotius vídeos, desitgem que els gaudiu tant com nosaltres.