Concurs “Què és per a tu Europa?”

Ahir, diumenge 9 de maig, es va celebrar el Dia d’Europa, que commemora la declaració que va realitzar l’aleshores ministre francès d’Afers Exteriors, Robert Schuman, el 1950, en què va exposar la seva idea sobre una nova forma de cooperació política que fes impossible un nou conflicte bèl·lic entre les nacions europees. Un any després es va signar el Tractat pel qual es creava la dita institució i que es considera l’inici del que és avui la Unió Europea.

Els nostres alumnes de 3r d’ESO cursen la matèria Projecte Europa que té com a objectiu acostar la realitat europa des d’un punt de vista polític, cultural i lingüístic. El Projecte Europa engloba també el viatge de 3r, anomenat Experiència europea, però que malauradament enguany no s’ha pogut portar a terme a causa de les circumstàncies actuals de pandèmia.

Uns quants alumnes s’hi han sumat tot participant en el concurs «Què és per a tu Europa?» convocat per la Fundació Catalunya Europa i que consta de dues categories, fotografia i vídeo.

Desitgem molta sort a l’Oriol, l’Adrià, en Nico i en Max pel vídeo presentat i també molta sort a l’Andrea i la Teresa per les fotos.