Aprenentatge i Servei

L’alumnat del projecte de diversificació curricular Amunt, a més de fer pràctiques d’estada en empreses, fa una hora setmanal d’Aprenentatge i Servei. Som conscients que l’Institut Hipàtia d’Alexandria està en procés de tancament, per la qual cosa hi ha necessitats en forma d’adequacions, reparacions o manteniment del propi centre que requereixen unes inversions que no podran ser amortitzades. És en aquest context que l’alumnat de l’Amunt ens dona un cop de mà en la portada a terme d’alguna d’aquestes accions. A les fotografies, podem observar la intervenció a les aules de 4t ESO consistent en la instal·lació de plaques d’escuma al sostre per millorar-ne l’acústica i, per tant, les condicions de treball de l’alumnat i del professorat. Es tracta de plaques reutilitzades, extretes de les aules que estan en desús per la desaparició del 1r ESO.