Xerrada d’exalumnes hipatians a 4t d’ESO.

Els alumnes de 4t es troben ja a la recta final de l’ESO. Aviat els tocarà graduar-se i han de decidir quin camí voldran emprendre a partir de llavors. És una tasca difícil i molts tenen por. És normal i no passa res. Per aquest motiu tot el segon trimestre mitjançant les tutories els acompanyem en aquest procés d’elecció. A la tutoria d’aquesta setmana vàrem poder comptar amb la visita de 5 exalumnes del centre: la Jana, el Dani, el David, l’Ester i la Sònia. Tres d’ells actualment estan acabant batxillerat ( científic-tecnològic i humanístic) i dos estan cursant un cicle de disseny. Van fer una xerrada molt propera i sincera explicant la seva experiència i resolent els dubtes que anaven sorgint al nostre alumnat. Va estar molt interessant i agradable. Moltes gràcies de cor per compartir el vostre temps amb nosaltres. Que tingueu molts encerts , molta sort i sigueu feliços!!