Visita a l’Agrupació Astronòmica de sabadell

Els alumnes de 1r d’ESO han tingut avui l’oportunitat de visitar l’Agrupació Astronòmica de Sabadell (AAS), una de les associacions astronòmiques amateurs més importants d’Europa.

L’Albert Morral els ha fet primer una interessant introducció a l’Univers i al Sistema Solar. Després han pogut visualitzar un documental realitzat per l’AAS que explica les característiques dels diferents cossos del nostre sistema planetari (el Sol, els planetes, els satèl·lits, els asteroides i els cometes).

El dia no ha acompanyat gaire per fer una bona observació del Sol, però algunes clarianes de núvols han permès observar algunes taques solars.

Un grup d’alumnes ha pujat a l’observatori mentre l’altre grup ha dut a terme una activitat de matemàtiques. Després els grups s’han intercanviat.