Viatgem a Berlin

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 3r ja han arribat a Berlín!

DSC_1709

Avui un grup d’alumnes de 3r i quatre professores han marxat ben d’hora per agafar un avió que els havia de portar a una de les ciutats més emblemàtiques d’Europa. Ara que ja han trepitjat terra alemanya, comença una aventura que durarà fins divendres. Durant el seu viatge tindran l’oportunitat de descobrir una ciutat plena d’activitat, història i cultura. A més a més, dijous visitaran una escola de Berlín i podran conèixer els alumnes amb qui han estat compartint converses durant el curs.

Alguns dels alumnes que viatgen han començat a aprendre alemany aquest any. Seran capaços de guiar la resta de companys? Esperem notícies!

Viel Spaß!!!