Dispareu les càmeres! Concurs fotografia matemàtica 2016

Aquest any tornem a fer el nostre concurs de fotografia matemàtica on esteu tots convidats a participar: alumnes, pares, professors, administrativa i el nostre conserge Xavi que ja té la fotografia apunt. T’animes tu?

Aquí teniu tota la informació i bases del concurs:

Cartell fotografia

V CONCURS DE LA FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

Hi pot participar l’alumnat, les famílies, el professorat i el PAS.

Els participants cedeixen els drets de publicació de les fotos a l’INS Hipàtia d’Alexandria i a l’ABEAM.

Hi haurà quatre nivells (entre parèntesi teniu l’abreviatura que cal que utilitzeu en els noms de fitxers que envieu):

Nivell ESO-1r cicle (ESO12): 1r i 2n d’ESO.

Nivell ESO-2n cicle (ESO34): 3r i 4t d’ESO.

Nivell PROFESSORAT (PROF): Professorat i PAS.

Nivell Famílies (FAM): Pares i mares dels alumnes de l’Institut.

NORMATIVA:

• Les fotografies han de ser fetes pels participants, han de ser originals, no es poden fer fotomuntatges.
  • Les fotografies han de ser de qualitat, per la qual cosa, no es podrà fer servir el mòbil. S’han de fer amb càmera fotogràfica.
  • Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
  • La participació dels alumnes és obligatòria.
  • L’arxiu amb la fotografia tindrà format JPG i el nom constarà de: el nivell, barra baixa i el títol de la fotografia (exemple: ESO12_Paràboles a la figuera). També s’haurà d’enviar un fitxer de text amb el mateix títol que l’arxiu de la fotografia on hi constarà el nom de l’autor, el títol de la fotografia, el centre i el nivell.
  • Per identificar els nivells en els noms dels fitxers cal que utilitzeu les següents abreviatures:
    • ESO12: Nivell 1r i 2n d’ESO.
    • ESO34: Nivell 3r i 4t d’ESO.
    • PROF: Nivell professorat i Pas.
    • FAM: Nivell pares i mares.

FASES DEL CONCURS:

Hi haurà les fases següents:

1a fase: Al centre es convocarà un concurs intern.

2a fase: El centre seleccionarà la millor fotografia de cada nivell, i les enviarà a l’adreça electrònica de l’entitat organitzadora del concurs extern.

La data límit de recepció de fotografies serà el diumenge 3 d’abril de 2016 a les 24h. i cal que les envieu a:

hipatiamatematiques@gmail.com