Sant Jordi, més enllà de la festa del llibre i la rosa

L’institut Hipàtia ha organitzat la diada de Sant Jordi amb gran èxit, mostrant el que poden arribar a fer els alumnes del centre, més enllà de les matèries que tenen cada dia.

IMG_7589

Per començar la diada festiva, l’institut havia preparat tallers per als alumnes mentre altres anaven muntant taules a la plaça Catalunya a fi de fer un esmorzar amb consciència, amb estalvi. Els alumnes de 3r havien organitzat la llista de menjar que calia portar per classes i nivells a fi que no hi hagués més menjar del compte, ja que la idea és aprendre a estalviar i reciclar.

Després de l’esmorzar comunitari, tothom cap a l’Aliança on alumnes de diferents nivells i guiats per la Bego i el Carles, els professors de música, han fet una mostra del musical del Petit Príncep: fantàstic! Ha estat un acte molt amè tenint en compte que eren els alumnes qui, després d’uns mesos d’assaig, han aconseguit cantar-nos cançons per fer-nos reflexionar.

La darrera part ha estat el lliurament de premis de tots els concursos proposats tenint en compte les matèries de matemàtiques, visual i plàstica i totes les llengües treballades a l’aula. Així, hi havia premis de poesia, de narrativa, narrativa audiovisual, fotografia matemàtica, el còmic en anglès, les proves Cangur, elaboració del punt de llibre i del cartell de la diada.

L’AMPA ha col·laborat amb els premis i, a més, vol donar les gràcies a l’institut per fer que aquests joves siguin capaços d’escriure, dibuixar, actuar, cantar, imaginar, crear i fer-nos veure que, com deia el Petit Príncep, l’essencial és invisible als ulls.

AMPA Hipàtia d’Alexandria