Proves Cangur a l’Hipàtia

Avui, dos dies després de celebrar el dia Pi, els alumnes de l’institut Hipàtia d’Alexandria han realitzat les Proves Cangur.

img_7350

Les proves Cangur consisteixen en un conjunt d’exercicis de lògica i matemàtiques que els alumnes han de resoldre en 90 minuts. Organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, les proves Cangur es desenvolupen conjuntament a tota Catalunya, i aquesta és ja la 22a edició.

watermarked2017-03-16-1218-2

Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO han realitzat les proves a l’institut, que enguany ha estat seu de les proves, mentre que 9 alumnes de 4t d’ESO s’han desplaçat a la Universitat Autònoma de Barcelona per a desenvolupar les proves conjuntament amb altres alumnes d’instituts d’arreu de Catalunya.

watermarked2017-03-16-1231