Orgullosos del nostre alumnat

Dotze alumnes de l’institut Hipàtia d’Alexandria han acabat la seva estada en empresa durant aquesta 1a. avaluació. Acollits en el Projecte Amunt iniciat el curs passat, cada dimarts i dijous realitzen pràctiques en diferents empreses del nostre municipi.

img_1903

Els caps de les empreses valoren molt positivament la iniciativa, avalada per l’Ajuntament i el Departament d’Ensenyament.

img_1904

Els sectors on participen són el d’hosteleria, puericultura, mecànica, jardineria, estètica, perruqueria, comerç i administració. Tot el professorat ens sentim orgullosos de que aquests alumnes ens representin i transmetin els valors que intentem inculcar: interès, esforç i capacitat de superació.

img_1906