L’institut Hipàtia d’Alexandria participa a la BML

Un any més, alumnes i pares de l’institut Hipàtia s’apunten a la BML, la Barcelona Magic Line. Es tracta d’una mobilització solidària en la què es fa una caminada per aconseguir un repte econòmic a fi de col·laborar en l’obra social de Sant Joan de Déu.

img_4241

Davant l’èxit de participació a la sortida de l’any passat a la BML, l’institut ha volgut aquest curs formar més grups i fer-ho extensiu als cursos de 1r a 4t d’ESO. És per això que a prop d’un centenar de lliçanencs de l’Hipàtia han format un gran equip per traslladar-se a Barcelona, passejar plegats i formar una gran colla de totes les edats per una bona causa.

img_4240

Enguany hi havia 12.000 participants distribuïts en grups de diferents entitats. Cada grup podia triar la ruta de 10 a 40 km. En el cas de Lliçà hi han participat 4 grups coordinats a través de l’institut Hipàtia i han fet una passejada de 10 quilòmetres des de la Font Màgica de Montjuïc fins arribar a la catedral, que era el punt final de trobada de tots els participants. Paral·lelament a la caminada, els assistents tenien accés gratuït als equipaments de Montjuïc i podien visitar el Poble Espanyol, el MNAC i el museu botànic, entre altres.

img_4239

Gràcies a l’Hipàtia s’ha aconseguit un nou repte: recaptar 386€ per a qui més ho necessita i reunir professors, alumnes i pares en una activitat lúdica.

2017-03-06-11-05-05

AMPA Hipàtia d’Alexandria