L’Hipàtia enceta les extraescolars 2018-2019

Els alumnes de l’Hipàtia d’Alexandria han començat aquesta setmana les extraescolars del primer trimestre del curs 2018-2019, gràcies a l’AMPA del nostre centre i a la Carme Solé, professora d’Educació física.
Els dilluns i dimarts son dues tardes farcides d’activitats que s’ofereixen als nostres alumnes. De moment, comptem amb 70 nois i noies que participen “als dilluns i dimarts oberts” a l’Hipàtia.
Es fa robòtica, hip-hop, pàdel, aula d’estudi dirigit i classes particulars.
Encara hi ha alguna plaça per a tu. Anima’t a venir “als dilluns i dimarts oberts”. No te’n penediràs i en gaudiràs segur.
Per a més informació, podeu dirigir-vos a l’AMPA o bé contactar amb la Carme Solé.