L’Hipàtia celebra el Sant Jordi

La diada de Sant Jordi va arribar a l’Institut Hipàtia com cada any de manera lúdica i cultural. És la festa més sonada del centre i l’alumnat es féu ressò a través d’una campanya d’aliments, concursos i actuacions. No cal dir que el fet que les famílies poguessin assistir als actes donà un toc més engrescador.

El curs de 2n A organitzà l’esmorzar tradicional de Sant Jordi per compartir amb tot l’institut, però aquesta vegada demostrant que s’ha de tenir cura dels aliments, no s’ha de llençar més del compte i saber compartir amb qui més ho necessita. L’objectiu de la campanya era menjar sense excedir-se i recaptar aliments per als altres.

Recordant els clàssics Jocs Florals, l’Institut preparà concursos de microrelats, poemes, vídeos, limerick … en català, castellà i anglès. Aquí cal afegir el concurs tradicional de fotografia matemàtica en què poden participar els alumnes, el professorat, els pares… per tal de mostrar que el dia a dia també té una visió matemàtica.
I per amenitzar la festa, l’alumnat havia preparat, amb el conjunt de professors de les diferents àrees, actuacions de tota mena: balls, cançons, música, sardanes… posades en escena en què el jovent ensenyà la part més artística, més lliure, més dinàmica d’aquestes edats.

fotoSantJordi2

Finalment l’acte es va cloure amb els agraïments a l’AMPA per la seva col·laboració i amb una cançó dels professors a dalt de l’escenari. Fou una jornada divertida i participativa on es creà un bon caliu entre tots.

Gràcies al professorat per fer que el dia de Sant Jordi arribi a ser un dia tan especial i emotiu.

AMPA Hipàtia