Les nostres receptes

El passat mes d’abril els alumnes de primer vam fer una activitat de matemàtiques bastant diferent de les habituals.

Dins del marc del foment de la lectura al centre vam treballar els receptaris.

Per grups vam escollir diferents receptes i vam estudiar com canvien els ingredients si volem fer-les per més o menys persones (proporcionalitat). Després ens vam organitzar per cuinar-les a casa. I, finalment, vam compartir els resultats amb els alumnes de tercer que ens fan de tutors en el projecte TEI.

Va ser una jornada gastronòmica molt interessant on vam repassar una mica els càlculs matemàtics i vam gaudir d’una bona estona comprovant lo bons cuiners que podem ser.