Fem teatre, fem biblioteca

El divendres 3 de juny, alumnes de 2n d’ESO de l’optativa de Teatre de l’Institut Hipàtia d’Alexandria, han presentat a l’alumnat de P3, 2n i 3r de Primària de l’escola Miquel Martí i Pol l’obra La biblioteca, que han estat preparant durant el darrer trimestre.

Teatre és una matèria optativa trimestral que té com a objectiu preparar una obra i posar-­la en escena. En aquests trimestre hem cregut convenient interpretar un text que s’adequa a un dels projectes en què l’Institut Hipàtia d’Alexandria ha abocat part dels seus esforços, l’ILEC o l’Impuls de la lectura, per reduir el fracàs escolar potenciant la lectura sistemàtica al llarg de tota l’etapa.

foto 1

La biblioteca és un recull de textos poètics que donen compte de tot allò que podem trobar dins d’una biblioteca, en fa apologia per arribar a les realitats que s’amaguen dins les pàgines dels llibres i pretén desvetllar en el públic la curiositat per aquest espai.

Volem agrair al públic assistent l’atenció que ens van mostrar, a l’Escola Miquel Martí i Pol les facilitats de què vam disposar per portar a terme el muntatge i als nostres alumnes l’atreviment i la serenitat amb què van interpretar l’obra.

foto2