Ens visita Arturo Padilla de Juan

El passat 10 de maig, els alumnes de 4t van assistir a una conferència a la Biblioteca Ca l’Oliveres, que realitzava l’escriptor i professor de llengües Arturo Padilla de Juan, qui va passar per les aules de 3r el curs passat.

P1090668

Al començament de la xerrada l’Arturo es va presentar, ens va explicar com es va començar a escriure, el Premi Jordi Sierra i Fabra que va guanyar quan tenia setze anys, amb el llibre El poder de una decisión i en què consistia el premi. Va recomanar als alumnes a qui els agradés l’escriptura que hi participessin, que és una molt bona oportunitat.

P1090650

Després ens va presentar els seus llibres La tempesta, Supervivientes detrás de las cámaras , Presoners del mar, Despertant la ira del faraó, Nadar o morir, Ombres a la foscor i El poder de una decisión i ens va explicar que ara promociona un concurs que consisteix en fer un Booktrailer sobre un dels seus llibres i, com a premi, pots guanyar 300€.

Al final de la xerrada vam fer un torn de preguntes i opinions relacionades amb els seus llibres, la manera com escriu i sobre els sentiments que poden produir les novel·les.

P1090652

Aquesta conferencia ens ha servit per despertar-nos les ganes de llegir molt més i d’escriure, encara que sigui poc. En el meu cas jo m’he llegit diverses obres de’n Padilla m’han fet sentir coses que altres llibres no han pogut fer. Un d’aquest llibres dels quals m’han fet sentir sentiments ha estat La tempesta, com a conseqüència de la manera en la que es narren els fets, en la manera com es descriuen, això m’ha fet llagrimejar.

P1090651

La lectura és molt important, no només perquè amb ella adquireixes coneixements i vocabulari, sinó que també et fa pensar, i pensar mai no està de més.

P1090669

Text: Èric Rodríguez de 4t B. Fotos: Sandra Rusiñol.