Els invertebrats de Lliçà d’Amunt

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Des de la matèria de Biologia i Geologia de 1r d’ESO hem volgut fer un petit àlbum dels animals invertebrats que es poden fotografiar aquesta primavera als diferents espais naturals, rurals i urbans de Lliçà d’Amunt.

Els alumnes han fotografiat amb la càmera de fotos o amb el mòbil els animalons que han trobat aquests últims dies a casa, al jardí, al prat de davant de casa, al bosc, al parc del Tenes, etc. Totes les fotografies són originals i realitzades dins del municipi de Lliçà d’Amunt. Posteriorment, els alumnes han escalat la mida de les imatges a 600 x 450 píxels amb l’editor d’imatges GIMP (en alguns casos ha calgut canviar les proporcions). Finalment, han acompanyat les imatges d’un petit text amb la informació següent: nom de l’animal invertebrat, grup al que pertany, autoria i data de la fotografia, i una petita observació.

Contempleu el resultat al carrusel següent (si poseu el ratolí a sobre de la imatge apareixerà la descripció de cadascuna de les fotografies). Podeu deixar passar les fotos automàticament o passar-les més ràpid clicant a sobre dels símbols dels costats:

La relació dels grups d’invertebrats que apareixen a l’àlbum és la següent:

• Cucs
    • Aràcnids
      • Aranyes
      • Àcars

No deixeu de visitar l’àlbum més endavant (encara hi estem afegint imatges!).