Els alumnes del projecte Amunt a les empreses

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya junt amb l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt i l’Institut Hipàtia d’Alexandria ha fet possible que 12 alumnes del nostre institut participin d’aquest Projecte de diversificació curricular. Cada dimarts i dijous d’aquest 1r trimestre han realitzat pràctiques en diferents empreses de diferents sectors.

Les empreses col·laboradores han estat: Bar-Restaurant La Cruïlla, Bar El Centre, Jardineria Pedrerol, Cooperativa La Lliçanenca, Escola Nova Espurna, Escola Bressol Palaudàries, Taller mecànic Nadal, Taller de motos Xperience, Perruqueria Inès, Rotulació Valiente i Tallers Tusset. Properament col.laboraran Vivers Ernest, Bar El Tast i el propi Ajuntament de Lliçà d’Amunt.

Des de l’Hipàtia volem agrair l’interès mostrat per les diferents empreses del poble que han col.laborat amb el projecte i que  ha permès que l’alumnat visqui en primera persona la realitat laboral d’avui dia.