Els alumnes de 4t d’ESO participen en el rodatge del documental biogràfic de Jaume Arnella

Divendres, el romancer Jaume Arnella cantarà Les sabates d’en Jaume a l’institut i l’actuació es gravarà per formar part del documental biogràfic Jaume Arnella, el joglar.

Jaume Arnella i Ramon Vilageliu el curs passat durant el monogràfic sobre Guerra Civil.

El 24 d’abril del curs passat, el recuperador i difusor de música tradicional i popular Jaume Arnella va venir a les aules de 4t a presentar el seu darrer CD, Les sabates d’en Jaume, on música poemes de Josep Gual Lloberes sobre la Batalla de l’Ebre. El curs passat la seva visita es va emmarcar en una jornada monogràfica sobre La Guerra Civil Espanyola. A més, també va venir el director del llibre-revista Vallesos, Ramon Vilageliu, a explicar-nos com havien treballat la fi de la guerra a través de testimonis orals. Vilageliu també va parlar de la guerra a Lliçà d’Amunt.

El retorn a principi d’aquest curs del romancer a les nostres aules es deu a la gravació del documental biogràfic que dirigeix Agustí Corominas, Jaume Arnella, el joglar.

Estem molt contents que les aules de l’Hipàtia serveixin d’escenari per explicar una de les múltiples facetes d’Arnella, la difusió de la història i el patrimoni entre la gent més jove. En aquest cas, acostant als nostre alumnes al testimoni de les vivències d’un soldat de la lleva del biberó.