Els alumnes de 1r marxen de campaments

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Els alumnes de 1r d’ESO marxen avui al Campament dels Oms, al Montseny, per passar uns dies en plena natura en el marc del seu Treball de Síntesi.

Només arribar, deixaran les bosses a la tenda-aula i emprendran un llarg camí de muntanya fins a la riera d’Arbúcies, on podran banyar-se i jugar, alhora que aprendran nombrosos aspectes relacionats amb la geologia i la biologia de l’entorn. Al vespre muntaran el campament, i a la nit realitzaran una altra caminada… totalment a les fosques!

Seran tres dies emocionants durant els quals prepararan i gravaran un lipdub. S’espera el seu retorn a Lliçà d’Amunt el divendres a les 16:30 hores.

Esperem poder anar afegint al carrusel següent les instantànies del dia a dia i informar-vos de les novetats:

Dimecres 8 juny 2016

9:30. Ja hem arribat! Ara cap a la riera d’Arbúcies. Dia de calor. Els alumnes molt nerviosos i emocionat!

18:28. A la riera d’Arbúcies han gaudit d’allò més! Després d’una caminada curta pel bosc mixt d’alzines, roures i castanyers, i realitzar unes activitats del treball de síntesi, hem arribat finalment al riu. Allà hem baixat per les cascades i investigat riu avall passant per roques, troncs caiguts i sots d’aigua. Després hem dinat i tot seguit hem anat a un tobogan natural que l’aigua ha esculpit a la roca. Quan han estat les quatre de la tarda, i després de recollir-ho tot, hem reprès el camí muntanya amunt fins al Campament dels Oms. Hem repartit les tendes i ara fem torns de dutxes mentre fem el berenar (pa amb formatge en porcions). A les vuit soparem, i després continuarem amb les activitats previstes. No us perdeu les noves fotos que hem afegit!

00:48. Després de sopar hem preparat les tendes per quan anem a dormir. Tot seguit ens hem reunit de nou a la tenda menjador per començar la caminada nocturna. Hem apagat els llums i ens hem quedat totalment a les fosques, però a poc a poc els nostres ulls s’han adaptat a la negra nit. Aleshores hem agafat el camí del bosc i hem començat a caminar, de dos en dos, els uns darrera dels altres, sense deixar espais. Quina por! Quan hem fet silenci hem pogut sentir els sorolls de la nit. Un rossinyol ha cantat repetidament al nostre costat. Ara, ja al campament, uns volen anar a dormir i uns altres volen xerrar una bona estona a la tenda menjador… La nit serà llarga!

Dijous 9 juny 2016

11:03.  A les 7 ja feia estona que alguns anaven d’una tenda a l’altra… Impossible dormir uns minuts més. Ens hem rentat i esmorzat i, tot seguit, ens hem posat a preparar-nos per gravar la presentació de les tribus: tendes netes, escombrades i endreçades. Roba ben col·locada. Tots davant de la tenda i a presentar la tribu! Ara estem preparant l’attrezzo per al lipdub… I que la música no falti!

13:27. Uf, semblava fàcil preparar el lipdub! Ens ha donat temps d’assajar 3 de les 5 escenes abans de dinar, però després ho completarem. Ara estem morts de gana i toca recuperar forces. Fins després!

16:35. I finalment ha arribat el moment d’anar a la piscina! El socorrista vetlla per la seguretat de tots els alumnes i vigila que no es tirin de cap. Temps d’esplai fins a les 7!

21:35. Després de la piscina hem disposat de temps suplementari per descansar. En comptes, però, de tancar-nos a les tendes i mandrejar, de forma espontània ens hem acabat reunint al menjador per cantar i ballar tots junts. Ha estat ben bonic! A les 8 hem sopat i, després de recollir-ho tot, hem transformat la tenda en un escenari a on tots gaudirem d’una vesprada artística!

0:37. Ahir la nit es va allargar quasi fins a les 4 de la matinada. Avui a aquestes hores ja són tots a les tendes en silenci amb la llum apagada. Bona nit!

Divendres 10 juny 2016

11:02. Ens hem aixecat, rentat les dents, dutxat i esmorzat. Després hem fet les bosses, escombrat les tendes i recollit qualsevol paper, plàstic o brossa del campament. Ja ho tenim tot recollit i preparat per marxar, amb tot ben net perquè vegin que som gent neta, educada i respectuosa. Ara i fins a l’hora de dinar assajarem i gravarem el lipdub.

13:21. Ja ho tenim! Ara, mentre esperem el dinar, balls i coreografies espontànies. Després de dinar, recollirem, agafarem les bosses, i anirem a buscar l’autocar que ens estarà esperant. Arribarem a l’Institut a les 16:30h.

1. Cristina

Quina experiència més bonica que esteu tenint tots plegat, i aquesta estança els arribarà al cor. Moltes gràcies pel resum i les fotos!!!

2. Cristina

Quina experiència més bonica que esteu tenint tots plegat, i segur que aquesta estança els arribarà al cor
    Moltes gràcies pel resum i les fotos!!!