Els alumnes de 1r de colònies a la Noguera

Avui, dijous dia 4 d’octubre, de bon matí, els nostres alumnes de primer d’ESO, acompanyats d’uns intrèpids professors de l’Hipàtia, han marxat de colònies més contents que unes Pasqües, fins demà a la tarda.

Han arribat a l’alberg La Torra, a la Baronia de Rialb, tots sans i estalvis i amb molta energia. La participació ha estat un èxit i n’estem molt contents. A hores d’ara, ja estan de ple immersos amb les activitats previstes. El temps els acompanya i les ganes de passar-ho bé, també.

Gaudiran d’un entorn natural meravellós, fent activitats de cohesió de grup com la construcció d’embarcacions, pàdel, surf i orientació.

La convivència durant aquests dos dies ajudarà a eixamplar els vincles entre ells i a fer pinya tots plegats, a fi d’encarar amb ganes la resta de curs.

Us adjuntem algunes fotografies, per a què us en féu una petita idea. Segurament tots vosaltres les estàveu esperant.