Dia d’Europa

Aquest dijous, 9 de maig s’ha celebrat el dia d’Europa i per aquest motiu alguns alumnes de 2n i 3r van regalar-nos una bonica exposició a l’Ateneu l’Aliança al llarg de tot el dia.
Durant aquest curs els alumnes de 3r d’ESO han estat fent una feina molt intensa, tant de recerca teòrica com d’experimentació personal sobre la Unió Europea i concretament sobre tres països: Holanda, Itàlia i Alemanya, als que han viatjat . Alhora els alumnes de 2n d’ESO van viatjar al sud de França on van poder comprovar en primera persona allò que van estar treballant durant el curs. A banda, un grup  internivell ha treballat en el marc de l’ICE de la Universitat de Barcelona amb alumnes de l’Institut Pla Marcel de Cardedeu un projecte sobre l’experiència dels joves i els viatges.
Ara és el moment de poder compartir la informació, l’experiència i les competències que els nois i noies de l’Ins Hipàtia d’Alexandria han desenvolupat amb el Projecte Europe Day i és per aquesta raó que hem volgut fer una mostra el dia d’Europa.
Moltes gràcies per compartir aquesta experiència i per la gran feina que aquesta suposa. Endavant!!