Consell de 1rA, iniciativa tutorial dels alumnes

Els alumnes de 1rA han volgut promoure la cohesió de grup i la col·laboració entre companys mitjançant un consell de representants voluntaris l’objectiu del qual té com a horitzó ser millors com a grup, com a aula, millors companys, amics i millors persones.

watermarked32017-03-20-1210

A partir de la personalitat pròpia de cadascú, els alumnes s’han definit bé com a persones amb vocació de lideratge, bé com a persones que saben què volen i capaços d’exercir el control adequat als seus líders, ben similarment a l’organització de l’estat de qualsevol país democràtic amb un parlament de representants de la ciutadania.

watermarked12017-03-20-1210

Els líders així definits, han rebut la confiança de la resta de companys i, conjuntament, han determinat les seves funcions d’acord amb les seves aptituds personals i les necessitats del grup.

watermarked22017-03-20-1210

Els objectius del grup són millorar l’aspecte, la neteja i l’ordre de l’aula de referència del grup, atendre emocionalment als companys quan sentin la necessitat de trobar algú que els escolti i els pugui aconsellar de la millor manera, millorar els hàbits alimentaris i d’activitat física de tots els companys, i explicar a tothom totes les iniciatives i activitats que sorgeixen del dia a dia de la classe i que poden ser exemple de bon treball per a altres grups d’alumnes.

watermarked2017-03-20-1220

Esperem que tots junts assoleixin amb èxit tots aquests objectius!

Cristina Camarero i F. Xavier Valldeperas, tutors de 1rA, curs 2016-17.