Bicicletada 2016

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest Dilluns, 6 de juny, hem celebrat la 4a bicicletada amb 1r ESO, coneguda com “Rodant pels carrers”, dins el programa PAE de l’Ajuntament de Lliçà d’Amunt.

Un any més la participació ha estat un èxit. L’organització ha estat a càrrec de la Policia Local, que ha donat als alumnes una classe teòrica d’educació viària dins les aules prèvia a la sessió pràctica pedalant pels carrers.

Durant tot el recorregut hem tingut la participació i ajuda de la policia i dels agents de Protecció Civil.

Agraïm un any més la seva organització i la col.laboració del nostre alumnat i professorat.