Arrenca la campanya electoral dels alumnes

Ahir dimarts va començar oficialment la campanya electoral dels alumnes que es presenten com a candidats a representar els alumnes al Consell Escolar.

grup-1

A l’hora de les dues sessions del Plec i de la primera classe després del pati, els 6 candidats van passar pels quatre grups a presentar-se i a contestar les preguntes que la resta de l’alumnat els hi volgués transmetre.

grup3

Tal i com es va explicar en un correu que es va enviar a tota la comunitat educativa, aquest curs s’han de renovar només dos sectors. El del professorat amb 3 persones i el de l’alumnat amb dos.