Anem al teatre amb els 1rs i 2ns ESO.

El dilluns passat, dia 19 de novembre, els alumnes de 1r i 2n d’ESO de l’Hipàtia van assistir al teatre Victòria, on van poder gaudir amb el musical  “Castle School Musical “, la temàtica del qual els atrapà des del primer moment.

Després de dues hores d’actuació els 50 actors van sortir a l’escenari  per oferir-nos un col·loqui. De tots els instituts que van assistir a la representació només nosaltres ens vam quedar i l’experiència va ser molt positiva. Fins i tot els nostres alumnes reclamaven fer.los més preguntes i  eren reticents a marxar del teatre.

En aquesta obra es tractaven temes com l’assetjament escolar, l’amistat, els bàndols dins d’una classe i l’amor. Fets que els son propers i els engoleixen de ple.

Aquí teniu una mostra del musical  Castle School Musical per si us animeu a anar-lo a veure al teatre Victòria. Un bon regal per  a aquestes festes  nadalenques.