Amunt TV

El grup Amunt penja del projecte de diversificació curricular de l’institut Hipàtia d’Alexandria. Inicialment està format per tres alumnes de segon, cinc de tercer i quatre de quart, en total dotze alumnes.

20160215_135027

Programem l’activitat a partir dels gustos de l’alumnat: en primer lloc els oferim un llibre de contes per llegir de manera alternant en veu alta però no accepten la proposta, els oferim després la realització d’un còmic, però la nova proposta tampoc té èxit.

Finalment els demanem que s’imaginin que són periodistes i que formen part del grup de redacció del telenotícies d’una imaginària cadena de televisió anomenada Amunt TV. Què els agradaria llegir en veu alta per l’Amunt TV? Per unanimitat accepten escriure una notícia relacionada amb alguna activitat que hagin fet. L’espai hort és el tema més escollit per redactar i llegir en veu alta. Finalment realitzen la tasca i gravem l’audiovisual.

ivan foto

Presentem les evidències a través dels vídeos editats i transmesos pel canal privat de TV i la revista digital de l’institut: es tracta de cinc vídeos (altres dos alumnes van participar en la gravació).