Sisena Duatló a l’Hipàtia

Com acostuma a ser habitual, aquest dilluns 28 d’octubre, els alumnes de 4t d’ESO han disputat la VI edició de la Duatló Hipàtia. D’entrada tots estaven neguitosos, perquè l’esforç físic que els esperava els feia una mica de mandra. Ens ha fet un temps agradable i això combinat amb la direcció minuciosa per part de la Carme Solé, una crack de l’organització, ha fet que l’esforç físic que els hem demanat als nostres alumnes: corrent i anant amb bicicleta, no hagi estat res comparat amb el que han gaudit realitzant les proves. Abans d’acabar hem lliurat copes i medalles als guanyadors. Tot i que cal dir que tots els participants ja són guanyadors només per les ganes i interès que sempre mostren en aquesta jornada. L’enhorabona a tots!!

Cal agrair un any més la col·laboració de la Polícia local de Lliçà d’Amunt i de Lliçà de Vall, així com també a Protecció Civil que en tot moment ens han acompanyat i han estat pendents de nosaltres.