Romeo and Juliet

El dilluns 7 de març l’alumnat de 4t d’ESO ha anat a Granollers a veure una adaptació teatral de la tragèdia Romeu i Julieta en anglès.

La versió que s’ha fet a l’associació cultural de Granollers ha estat una adaptació hippie de l’obra de Shakespeare que ha enganxat l’alumnat des del primer moment: en el marc d’una nit de festa en una discoteca, Romeu i Julieta s’enamoren, es casen i moren per amor.

Escenes principals de l’obra

En acabar l’obra els quatre actors han donat el torn de paraula als estudiants i, tot i que han tingut poc èxit, hem sabut que venien de Londres i Irlanda.