L’empremta de l’alumnat a Can Dunyó: “Les aus migratòries”

Ara que el context ens convida a pensar en l’entorn i la natura, el riu Tenes i el seu curs per Lliçà d’Amunt és un espai idoni per gaudir dels colors i la llum de la tardor ben a prop de casa.

Si aneu riu avall i us acosteu a la Bassa de Can Dunyó, aprofiteu per llegir i aprendre dels plafons educatius. I aprofiteu per gaudir del regal que l’alumnat de Biologia i Geologia de 4t de fa dues promocions van fer a la gent de Lliçà i els seus visitants.

A partir del repte que ens va presentar la regidoria de Medi Ambient, amb el suport de la Diputació de Barcelona i el Consorci Besòs Tordera, la professora de Biologia i Geologia de 4t, Laura José Maria, i un grup de nois i noies es van posar a treballar.  Van fer recerca i van reflexionar sobre les eines de difusió més adequades per presentar el tema del seu estudi: les aus migratòries presents a la Bassa de Can Dunyó.

Amb la locució de Paula Tura, en poc més de tres minuts, van aconseguir plasmar el que podeu veure si us hi acosteu o bé si acosteu el mòbil amb el lector QR a la fotografia que teniu a sota.

Feu servir el codi QR  per arribar a l’enllaç i seguiu la migració dels ocells! Bon viatge!