L’AMPA participa a la BML

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El passat diumenge 28 de febrer, l’AMPA va participar a la caminada de BML (Barcelona Magic Line). Com ja sabeu, aquest esdeveniment anual és per recaptar fons per als malats de l’Hospital de Sant Joan de Déu.

Des de l’Ins Hipàtia, la professora Carme Solé (responsable de l’àrea d’Educació Física) va animar els alumnes de 4t, pares, Ampa i professorat a participar en aquesta activitat, i cal dir que va ser tot un èxit. El recorregut escollit va ser el de 10 km, per uns indrets i paratges de Barcelona desconeguts per a molts de nosaltres: el Jardí Botànic, el Poble Espanyol, el museu de l’esport, l’interior de l’estadi Olímpic… L’ambient durant tot el recorregut va ser molt agradable i distès, fins i tot vàrem comentar entre alguns dels assistents que la Carme es podria animar a organitzar alguna altra sortida d’aquesta mena per poder compartir més moments pares, professors i alumnes.

.

Des de l’AMPA volem felicitar a l’INS per aquesta activitat. Va ser una jornada en què tots vam ser un gran equip.