VIII Duatló Institut Hipàtia

Ahir 8 de novembre l’alumnat de 4rt ESO va dur a terme la  VIII Duatló de l’Hipàtia. La duatló va consistir en 1 km de cursa a peu + 6 km de bicicleta + 800 m de cursa a peu. Es podia escollir entre una modalitat més competitiva, la individual, o una modalitat per parelles, més cooperativa. Les diferents proves van transcórrer sense cap incident i la bona climatologia va acompanyar tota la jornada. En resum, tothom va poder gaudir sense entrebancs de l’esperada jornada, que es portava preparant des de feia més d’un mes.

Dins del marc de la jornada esportiva, volem fer una menció especial al reconeixement que Protecció Civil va fer a la professora d’Educació Física de l’Hipàtia, la Carme Solé, agraint el seu dinamisme i l’organització de tantes duatlons a sobre de les seves espatlles. La resta de professors i professores de l’Hipàtia ens volem afegir incondicionalment a aquest reconeixement.

Us compartim imatges de la jornada!