Els alumnes de 4t a la Bassa can Dunyó

El dia 29 d’octubre, els alumnes de 4t de la modalitat de Biologia i Geologia han sortit a treballar a la Bassa can Dunyó.

L’ Ajuntament de Lliçà  ens han proposat un repte molt apassionant: preparar el guió d’un audiovisual divulgatiu sobre la migració dels ocells. El resultat serà una producció conjunta entre els nostres alumnes, l’ajuntament i una productora  que s’encarregarà de l’enregistrament de les imatges i del muntatge final.

El vídeo s’inserirà ( amb un QR) en un plafó divulgatiu entorn els ocells de la Bassa de Can Dunyó.

Durant la visita hem gaudit de les explicacions de l’ornitòleg Rafael Gonzàlez,  les quals han esdevingut el punt de partida per  a l’elaboració del projecte, que es treballarà des de la matèria de Biologia i Geologia al llarg d’aquest curs.