Competències bàsiques 2021

La prova d’avaluació de quart d’educació secundària obligatòria (ESO) avalua les competències i coneixements bàsics que ha d’haver adquirit l’alumnat al final de l’ESO en competència comunicativa lingüística (en llengua catalana, castellana i estrangera i en aranès a l’Aran), en competència matemàtica i en competència cientificotecnològica.

És una avaluació externa de caràcter formatiu i orientador per als centres i per al conjunt de la comunitat educativa que ha de permetre caracteritzar, de manera precisa, la formació que han de rebre tots els estudiants, per proporcionar-los una educació de qualitat i millorar el seu nivell educatiu. És una activitat educativa i, com a tal, té caràcter obligatori, atès que està configurada com un deure dels alumnes.

El calendari d’avaluació per al curs 2020-2021 és 17 (dimecres) i 18 (dijous) de febrer de 2021.

L’alumnat ha de fer la prova en el mateix centre educatiu on està escolaritzat en les dates previstes a la convocatòria.

L’horari de les proves serà el següent:

Dimecres, 17 de febrer Dijous, 18 de febrer PAUTES I CONSELLS
9 –10h Matemàtiques