Caminada BML

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dia 28 de febrer, 36 persones del nostre centre van anar a fer una caminada a Barcelona. Van participar-hi més o menys la meitat de 4t d’ESO i quatre professores amb amics i les seves parelles.

El temps els va acompanyar tot el dia. Dissabte patien perquè va ploure moltíssim i encara quedaven molts núvols negres. Pensaven que aquell diumenge també plouria, però no, va fer molt sol.

Els alumnes juntament amb els professors van quedar a plaça Espanya a les 10h. En arribar-hi, van anar a parar al primer avituallament. Els van donar un buf (pel coll), un itinerari del recorregut i per segar les parades, un suc i un got plegable per beure aigua de les fonts. Abans de començar el trajecte, van fer una foto de grup.

Abans d’entrar al poble espanyol, hi havia un segon avituallament. Els van donar xiclets i caramels de xocolata. Van estar mitja hora observant i passejant pel poble espanyol. Al sortir del poble espanyol van continuar la ruta. Després d’un parell de quilòmetres van anar a parar a un altre museu. El següent museu era el museu de l’esport. Van estar mitja hora també. Més tard, van continuar caminant fins arribar al camp d’atletisme on els alumnes i professors havien d’agafar uns coixins que els havien fet els nens de l’hospital Sant Joan de Déu. Varen agafar dos; el 440 i el 599, que es corresponien al missatge que el Far d’Hipàtia va posar per la BML. Varen posar la nostra frase per a cada coixí, detall que va ser molt emotiu.

Al sortir de la pista de l’Estadi Olímpic, van continuar el seu trajecte fins al castell. Un cop van arribar al castell, hi havia la resta d’avituallaments on podien trobar fruita (taronges, plàtans, peres i pomes) i un avituallament de iogurts. Per continuar pel seu camí, varen passar per una zona tancada on posava “Destrueix els teus malsons”. Aquesta zona consistia en agafar uns coixins que hi havien al voltant i fer com una mena de guerra de coixins. Un cop van passar per la guerra de coixins, van anar a menjar una mica perquè eren quasi les tres de la tarda. Quan van acabar de menjar, finalment varen acabar la caminada passant per la meta. Després cadascun va anar a casa seva en cotxe, caminant o en tren de tornada a LLiçà, amb la Lourdes Pérez. També varen participar de la caminada altres professors i representants de l’AMPA.

Ha estat el 3r any que l’Hospital de Sant Joan de Déu organitza aquesta caminada solidària i l’Hipàtia hi ha participat en dues ocasions. Aquest any amb el recorregut de 10km, fent una inscripció de 50 participants. L’any passat també varem venir 25 inscrits en el trajecte de 20km. Esperem poder ser molts més de cara a l’any vinent!

Ha estat una jornada molt agradable tot fent exercici per una bona causa social i solidària.

VISCA L’HIPÀTIA !!!