4C – Bateig d’Escalada

El passat divendres 25 l’alumnat de 4C va gaudir durant part del matí lectiu d’un bateig d’escalada a l’INDOORWALL de Granollers, seguint els passos dels seus companys de 2A els quals l’havien tingut uns dies abans, com ja vam informar en un article anterior.

L’AMPA ha proporcionat aquest premi a aquest grup d’alumnes com a reconeixement al seu sots-campionat en les actuacions del passat Nadal a l’institut, així com haver estat escollida la seva aula la millor decorada amb temes nadalencs.

Durant 2h 30m els monitors del rocòdrom han facilitat i instruït al nostre alumnat en la pràctica d’aquesta activitat tan tècnica. A més, ens han permès fer ús del gimnàs on ells mateixos escalen i experimentar en què consisteix la seva preparació física.

Aprofitem per agrair a l’AMPA i a l’equip docent de l’INS Hipàtia d’Alexandria per donar la possibilitat als nois i noies de compartir aquestes magnífiques vivències que tan afavoreixen la cohesió grupal.

Moltes felicitats a tothom per l’empeny i implicació que avui s’ha mostrat mentre es gaudia d’aquesta merescuda oportunitat.

Us compartim algunes imatges de l’activitat!