4t al CosmoCaixa

El passat dimarts 2 de febrer, el curs de 4t de l’Hipàtia d’Alexandria va anar al CosmoCaixa.

Els alumnes van fer la primera hora de classe i a les 9 van sortir cap al CosmoCaixa per escoltar la xerrada sobre com Google fa servir les matemàtiques en l’elaboració del rànquing d’ordenació de pàgines en una cerca.

Aquesta xerrada la va fer en José Tomás Lázaro, professor de matemàtiques de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Quan va acabar de respondre les preguntes que els assistents vàrem poder fer, sobre les onze del matí, els estudiants van visitar les exposicions —tant les permanents com les temporals— i els membres del grup de Biologia i Geologia van elaborar uns apunts sobre l’evolució.

A les 14:20 vam tornar d’un dia d’aprenentatge distès, divertit i diferent!