Tallers de cuina al Món Sant Benet amb 3r d’ESO

El dilluns 2 de desembre els alumnes de 3r han gaudit i après amb una sortida al Món Sant Benet per participar en tallers de cuina. Aquesta activitat ha estat la cloenda del Projecte TAS, el qual han realitzat els alumnes de 3r a l’institut al llarg d’aquest primer trimestre. Amb l’esmentat projecte els alumnes han treballat entorn hàbits d’alimentació i activitat física saludables. A més han elaborat diferents propostes per promoure bons hàbits entre els companys d’institut.

A la sortida els alumnes han participat en 2 tallers de la fundació Alícia. Amb el taller “Fenòmens a la carta” s’han endinsat en el món de les al·lèrgies i intol·leràncies alimentàries i han vist com la química permet trobar solucions a problemes quotidians, tot elaborant diferents preparacions aptes per aquells que normalment no poden menjar determinats aliments.

L’altre taller, “Correfogons”, els ha permès repassar els conceptes d’alimentació saludables que havien treballat a l’aula, i aprendre com preparar diferents plats. Calia organitzar-se bé, estar atents, col·laborar… El resultat? Un gran banquet i un munt de trucs per poder esdevenir grans cuiners. Esperem que puguin aplicar tots aquests nous coneixements a casa, que de segur els ajudaran a tenir una dieta més saludable.